sobota, 21 marca 2009

Life Is Beautiful

There's nothing like a funeral
to make you feel alive
(...)

Just open your eyes

And see that life is beautiful.

Ostatnio stwierdziłam: jeżeli wydaje Ci się, że jest źle - to nie martw się, bo będzie gorzej.

Dzisiaj sobie uświadomiłam, jak było blisko do tego "gorzej",  żebym dostała cios, po którym mogłabym sie już nie podnieść. Jak w piosence Nikkiego Sixxa. Niewiele brakowało. A mogłoby być już po... Nawet nie chcę o tym myśleć. 

Nieważne co Ja teraz czuję, czy mi smutno, czy czuję się samotna, niekochana, to nieważne. Wstyd mi, że jeszcze niedawno myślałam tylko o swoim żalu. Życie toczy sie dalej, to najważniejsze, i najpiękniejsze. Wszystko może się wydarzyć, aktorzy są na scenie a ja też gram w tej sztuce. Nie mogę teraz zawieść, zachowując się jak urażone dziecko. Są ważniejsze rzeczy. 

Tylko prawdziwa matka, która kocha swoje dziecko, prędzej odda je innej, niż pozwoli je zabić. ( = trzeba być mądrym jak Salomon :) ) (ale ja nie mam dzieci, zaznaczam)

You can't quit until you try 
You can't live until you die

There's nothing like a trail of blood to find your way back home

3 komentarze:

  1. takie ciosy sie dostaje, jak sie pcha tam, gdzie nie trzeba/gdzie cie nie chcą- a unikanie takich miejsc to dość prosta zasada
    uwielbiam Twoje notki, w których się tak użalasz nad sobą...
    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. a może by tak coś optymistycznego?
    zawsze źle... to może zrób tak, żeby było chociaż znośnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. stara uszy do góry, będzie lepiej:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...