poniedziałek, 14 września 2009

The Bard's Song

Dlaczego się traci tyle zcasu siadając przy komputerze? Bo zamiast zrobić to, po co tu zasiadłam = napisać notkę, łapię się na tym, że utknęłam na facebooku grając w Farmville! Żebym tylko ja w to grała...koledzy, koleżanki, nawet jedna która urodziła miesiąc temu dziecko! Ba, nawet Cyryl :P Ogólnie, chyba coraz bardziej preferuję facebooka od grona, bo od naszej klasy zawsze go wolałam. Moim zdaniem, nk to portal dla pokolenia naszych rodziców, ludzi 30-50 lat, bo napewno nie dla młodzieży. Facebook jest międzynarodowy, co jest fajne, mimo że zbyt wielu zagranicznych przyjaciół nie mam, tylko parę osób poznanych w Szwecji.

--

Ale nie o tym miałam pisać! Tylko o koncercie Blind Guardian!

Mój ulubiony zespół z czasów liceum, strasznie ich lubiłam na fali pasjonowania sie Tolkienem. Zresztą, nadal lubię, bo ich muzyka jest świetna, power metalowa, trochę folkowa, Hansi ma świetny głos, teksty opowiadają jakąś historię, albo z Silmarillionu, albo z Iliady, nawet o Galileuszu, Nietzschem.

"Precious Jerusalem" is based on the final days of Jesus of Nazareth.
"Battlefield" is based on Song of Hildebrandt, an old German tale of a father and son who find themselves in a duel to the death.
"Under The Ice" has connections to the Iliad, focuses on Cassandra and what happened to her after the Trojan War, particularly from The Oresteia.
"Sadly Sings Destiny" based on the religious aspect of the Messiah in the Old Testament, and tells of the crucifixion of Jesus from the point of view of a character who reluctantly helps fulfill the prophecy, by doing such things as building the cross and weaving the Crown of Thorns.
"The Maiden and the Minstrel Knight" is based on an episode from the story of Tristan und Isolde.
"Wait for an Answer" is a story Hansi wrote about a friendship between a hare and a fox, a very unusual friendship. They both have to avoid the genocide created by the tribe of crows who are the kind of racist nation in the story about hope and war.
"The Soulforged" is based on the Dragonlance saga's tales of the mage Raistlin Majere.
"Age of False Innocence" is about Galileo Galilei.
"Punishment Divine" is about Nietzsche's decline into insanity.
"And Then There Was Silence" is about the Trojan War, largely from the point of view of the Trojans. It was inspired by Homer's Iliad and Odyssey and Virgil's Aeneid.
"Harvest of Sorrow" is based on Tolkien's tragic story of Túrin Turambar, which appears in the Silmarillion.

Grali po raz pierwszy w Polsce, i to za darmo, na festiwalu w Płocku. Biedne miasto zostało dosłownie zalane przez zgraje metali z długimi włosami, glanami, koszulkami mrocznych zespołów i czarnymi skórami na plecach. Cyryl wyciągnął gdzieś chyba z piwnicy swoją heavy metalową "katanę" = dzinsową kamizelę upstrzoną naszywkami i logami zespołów. Na koncerty może w niej chodzić, nigdzie więcej!

Przyjechalismy z jednymi znajomymi, z którymi pokuszalismy w kaukazkim restoranie. Potem oni zniknęli na występ Acid Drinkers, my z kumplami Cyryla do Żabki po wytwory sierpskiego przemysłu browarniczego, czyli piwo Kasztelan! Marta może mi pozazdrościć, bo opanowałam otwieranie piwa zapalniczka :] chyba miałam do tego wrodzony talent. Tylko dużo mi to nie daje, bo po co mam nosić ze sobą zawsze zapalniczkę? Zresztą to musi być taka chuda, a ja mam grubą. Pogadaliśmy, pośmialiśmy się, popiliśmy piwko, potem fru pod scenę! Mało było widac, scena była za niska :( ale parę razy wylądowałam z moją grubą dupą na barana. i to nie tylko u Cyryla, więc widziałam całe Mirror Mirror!

W sumie to wyjazd był świetny, znajomi Cyryla fajni i sympatyczni, ale najbardziej mnie cieszy że z Nim byłam na Blindach :) z Maćkiem w sumie byłam na Rammsteinie, a na Iron Maiden i Within Temptation z koleżankami :P

Nie było problemów z dojazdem, i powrotem - samochodami (z kim innym w każdą stronę), po 2 bylismy już na Wileńskiej. Tylko nie wiem czemu o 3 w nocy gralismy w farmville na facebooku...

3 komentarze:

  1. Haha, ostatnie zdanie jest najlepsze ;)
    Ja się w Farmville nie zabawiam, chociaż już dostałam z tuzin zaproszeń, w tym parę od Ciebie ;P Ale jestem twarda.
    A co do rywalizacji grono/facebook to grono jest dla mnie źródłem wiedzy niezbędnej związanej ze studiami, więc je cenie wyżej. Aczkolwiek w sezonie wakacyjnym stawiam na facebooka i jego cudowne quizy ;D

    O koncercie Blind Guardian nie wiedziałam. Dobrze, że nie jestem ich fanką, bo by mi było trochę przykro. Przegapić na przykład koncert Poison. Dżizas! Aż strach pomyśleć!
    Za to zdanie o katanie podzielam!! Haha! Uważam ją za jeden z nietrafionych zupełnie elementów garderoby. A jak jest pozbawiona rękawów to już w ogóle ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Farmville to kocia mania i ja sam teraz też w to gram, muszę Cię w takim razie znaleźć na Facebooku po sąsiadów mi potrzeba :P Żałuję trochę, że się nie zmobilizowałem by pojechać na ten koncert bo koledzy Kota jechali i chcieli mnie zabrać ale bez niej jakoś ogólnie niewiele mi się chce a nie chciała jechać, z resztą robiliśmy coś wtedy chyba innego. Wystarczy, że byliśmy razem na Rise Against w Proximie :P Cieszę się, że takie pozytywne dni teraz u Ciebie, przyjemnie się to czyta, z resztą wiem co czujesz, gadanie o jesiennej depresji można wcisnąć między bajki bo ludziom szczęśliwym to nie przeszkadza :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ...piosenka z tytułu jest cudowna w wykonaniu koncertowym! Jak na ogół nie toleruję "koncertówek" tak "BS" mnie poruszyło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...