środa, 10 sierpnia 2016

Kotki sukcesu

Pieskiem nie, jednak kotkiem. Kotek sukcesu nie myśli o wczoraj ani o jutro, nie martwi się o rachunki ani o menu obiadowe. Gdy coś mu dolega, to jest źle, ale jak przestanie to już dobrze. Bawi się, odpoczywa na poduszkach, szcza gdzie mu się spodoba - szczęśliwie często podoba się w kuwecie. Gdy chce jeść to załącza syrenę pokładową i po jakimś czasie leniwe beztioszkapy dadzą coś na ząb. Czasem bestioszkapy głaszczą, przytulają, można się na nich uwalić i pomruczyć.

Kotkami sukcesu można nazwać też bestioszkapy, które drugi raz w roku wyjechały na zagramaniczne kanikuły. Bestioszkapy jak młodzi bogowie nie mają dzieci, ślubu, mieszkania = brak wydatków. Jedna szkapa otrzymuje zapomogę od starszego pokolenia, druga zarabia jak Steve Jobbs, więc ogólnie na nic im nie brakuje. (Poza złotym Porsche Carrera).

Miałam pisać o wakacjacj, ale nie jestem Globstory, nie nagrałam żadnego vloga z podróży. O kosmetykach też nie mam do powiedzenia nic oryginalnego jak Maxineczka czy inne, gotować mi się nie chce. Paznokcie na odpierd** już pomalowane więc tutoriala nie będzie, mogłabym ewentualnie nagrać jak myję kuwetę lub kibel. Najchętniej bym się pospała jak kotek sukcesu. Mój blog nie zdobył specjalnej popularności (bo kto chciałby czytać o niczym, poza osobami zainteresowanymi w moich dirty secrets i hejtowaniu mojej osoby. Dirty secrets jednak nie poznają światła dziennego, chociaż właściwie ja żadnych już nie mam :P ) i kultywuję go jako relikt licealnej głupoty. Z tego okresu życia mogę polecić filmy:
  • Rockstar
  • Eurotrip
  • Dude, where is my car?
Jakoś zapadły mi w pamięć jako symbol lat młodości.
A no zapomniałabym.
  • Turbulencja 3 Heavy Metal
  • Cradle of Fear (jak my mogłyśmy to obejrzeć, okropieństwo, nawet zdjecia nie dało rady wkleić do postu bo Internet tego nie wytrzymał)
  • The Crow
Jedyny oryginalny i interesujący temat na bloga oznaczałby robienie z siebie ofiary losu, więc na razie jest pomijany ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...