Pisałam juz o serialach, cóż, uaktualnię. oglądamy dużo seriali, bo w ciagu dnia nie ma czasu na cały film. A 40 czy 20 minut zawsze się znajdzie.
The New Girl (Jess i chłopaki) - serial, przy którym śmieję sie na głos. Mega pozytywny, wesoły i kolorowy. Czy oglądasz po kolei, czy na wyrywki, jest tak samo fajnie. Młoda atrakcyjna i zakręcona nauczycielka angielskiego zrywa z chłopakiem i znajduje mieszkanie w lofcie z trzema chłopakami. Komedia pomyłek w takim wariancie murowane, każda postać jest zupełnie inna, co powoduje masę śmiesznych sytuacji.Odcinek po 20 minut akurat do obiadu. Polecam.
2 broke girls - (Dwie spłukane dziewczyny) - co najbardziej mnie tu denerwuje to podkładany śmiech jak w sitcomie. Czasem w miejscach dla mnie w ogóle nie śmiesznych. Humor bywa po bandzie, seksistowski lub na tle rasowym ( o Polakach szczególnie, np. w Polsce obchodzimy Duża Day gdy dziewczynka osiągnie 180 cm...), deal with it. Nieźle się ogląda, choć gdybym miała wybierać, to wolę poprzednika.
Homeland - thriller, sensacyjny, szpiegowski. Trzymający w napięciu, pełen niespodziewanych zwrotów akcji. Czasem miałam wrażenie że już trochę za długo to ciągną jednak, i przesadzają z wymyślaniem kolejnych bossów terrorystów ...Mażid Dżiwadi, Dariuk Akbari, Abu Nazir. No i koniec 3 sezonu.
Grey's Anatomy - to już ciągnie się tak długo, 10 sezonów, właściwie od tego serialu zaczęła się moja serialowe miłość. Serial o lekarzach, młodych stażystach, potem rezydentach. Ciągle ktoś ginie, jest mnóstwo bohaterów i trudno dać każdemu pole do popisu - na początku była tylko Mer, Christina, Izzie, Alex i George... A teraz cała armia, i u każdego coś się dzieje. Przypadki medyczne są li tłem.
Saving Hope - w sumie podobny w wersji kanadyjskiej. Chyba pozazdrościli popularności kolegom z Seattle. Polacy też zazdroszczą i mamy Lekarzy (ale zżynać tak bezczelnie jak z przeszczepem wątroby dla ojca?)
Następna notka o aktualnie oglądanym Once upon a time.
Homeland - thriller, sensacyjny, szpiegowski. Trzymający w napięciu, pełen niespodziewanych zwrotów akcji. Czasem miałam wrażenie że już trochę za długo to ciągną jednak, i przesadzają z wymyślaniem kolejnych bossów terrorystów ...Mażid Dżiwadi, Dariuk Akbari, Abu Nazir. No i koniec 3 sezonu.
Grey's Anatomy - to już ciągnie się tak długo, 10 sezonów, właściwie od tego serialu zaczęła się moja serialowe miłość. Serial o lekarzach, młodych stażystach, potem rezydentach. Ciągle ktoś ginie, jest mnóstwo bohaterów i trudno dać każdemu pole do popisu - na początku była tylko Mer, Christina, Izzie, Alex i George... A teraz cała armia, i u każdego coś się dzieje. Przypadki medyczne są li tłem.
Saving Hope - w sumie podobny w wersji kanadyjskiej. Chyba pozazdrościli popularności kolegom z Seattle. Polacy też zazdroszczą i mamy Lekarzy (ale zżynać tak bezczelnie jak z przeszczepem wątroby dla ojca?)
Następna notka o aktualnie oglądanym Once upon a time.
Żartowałam z tym NDiNZ.
brakuje gifa z Christina po katastrofie samolotu, szukajacej swojego buta
OdpowiedzUsuńWcale nie żartowałaś z tym NDiNZ. A w kulki sobie lecą, bo nie dali odcinka w środę i przez święta też nie dawali!
OdpowiedzUsuń2 broke girls widziała kilka odcinków, ale jej nie podpasowało.
A Ty obejrzyj Sherlocka i mi powiedz czy Ci pasuje i jakie masz wrażenia. Bo ktoś mi musi jeszcze powiedzieć co myśli o tym.
Cyryl mówi że fajny serial ale wypuszczają 3 odcinki na sezon i trwają po 3 godziny. Coś takiego podobnego jest Elementary.
UsuńAle te odcinki 90 min trwaja i można sobie przerwy robić w odcinku zawsze. Ja tak robiłam, że 45 min oglądałam i przerwa.
UsuńA i możesz czuć się wyróżniona i odpowiedzieć na pytania u nas ;)
UsuńAktor z Sherlocka jest okropny. Nie mogę na niego patrzeć. Odpuściłam po 1 odcinku. Ale może Ripper Street Cię zainteresuje. Też obejrzałam 1 odcinek, ale nie z powodu aktor, bo ten jest akurat mmmm :D
UsuńAktor z Sherlocka tez mnie średnio kręci. ale czy ja wszystko musze oglądac, bo jest przystojny aktor?
UsuńObejrzałam na YT jakieś scenki z Doctora Who i - CO TO JEST?? To jakieś kino klasy B! Efekty gorsze, niż w Herkulesie!
OdpowiedzUsuńaaaa, Ju are nominated to Liebster Blog!
OdpowiedzUsuńDlaczego nie ma Lost na Twojej liście?! Ani Parenthood.. no i Gra o Tron, Kompania Braci, Bates Motel.. a Dziewczyny??
OdpowiedzUsuńA w ogóle to polecam serial http://www.filmweb.pl/serial/Detektyw-2014-654010 jeden odcinek był dopiero, ale zapowiada się nieźleee. Będę oglądać. Matthew McConaughey to się zrobił niezły aktor.
A może Pretty Little Liars oglądałaś? :D
OdpowiedzUsuńhttp://www.filmweb.pl/serial/Druga+szansa-2010-501625 to jeszcze było w porządku. A to: http://www.filmweb.pl/serial/Zagubiony+pok%C3%B3j-2006-370554 bardzo dobre. A Czysta Krew? :P obejrzałam kilka sezonów i mi się podobało. A potem przestało.
OdpowiedzUsuńCzysta krew była spoko do 3 sezonu chyba... potem to już przesadzili
UsuńA co z Wikingami? (jestem po jednym odcinku) A House of Cards (pół odcinka), Breaking Bad (pół odcinka), Mad Men (pół odcinka), Ocalić Grace (jeden odcinek), Bracia i siostry (jeden odcinek), Terra Nova (jeden odcinek), 666 Park Avenue (ze 4 odcinki), Downton Abbey (pół odcinka), Walking Dead (cała pierwsza seria) no i na koniec The Killing - cała seria i kawałek kolejnej i chcę wrócić, bo dobry!
OdpowiedzUsuńJeszcze Newsroom - jeden odcinek ;)
OdpowiedzUsuńWikingowie spoko, po jednym z odcinków długo dochodziłam do siebie.
OdpowiedzUsuńTo nie są wszystkie seriale co oglądałam ofkors! Gra o Tron, Big Bang Theory, White Collar, Castle, Private Practice...