niedziela, 19 lutego 2012

Dziewczyna bez tatuażu


Teraz masa ludzi ma tatuaże, niektóre ładne, inne brzydkie - i to takie że bym sobie rękę odgryzła jakbym coś takiego miała :D Refleksja Cyryla po obejrzeniu filmu "Dziewczyna z tatuażem" - jak można wydawać tyle kasy żeby tak okropnie wyglądać. Fryzura z dupy, tunele, piercing na twarzy, tatuaże! I ciuchy łachowate, aż dziw bierze że H&M wypuścił serię ubrań inspirowanych bohaterką! Ale parę nawet mi się podoba, takich łachów z dziurami :D jeden dwa trzy . I na samym końcu miała pierścionek na dwa palce bardzo fajny.
Ale o filmie. Fajny bo detektywistyczny, z śledztwem, masą detali, no i był Daniel Craig, który jest jakością samą w sobie, był Sztokholm i Szwecja. A fabuła... kto wymyśla takie rzeczy 0_O laska z problemami, z kuratorem, nieprzystosowana społecznie, żyjąca na koszt państwa (cóż, potem została za to wydymana, i to dosłownie) mordercy, przemoc, krew i masakra ogólnie, psychopaci... niby nadzwyczaj inteligentna hakerka, która używa google ;/ jak to możliwe, żeby bohaterem XXI wieku byli tacy ludzie? Jacyś no-life, którym się w dupach poprzewracało?! (jak w Sali Samobójców) albo wampiry, zombiaki, małoletni czarodzieje, seryjni zabójcy i jednostki nieprzystosowane społecznie? Do czego ten świat zmierza, osiągnął doskonałość w bylejakości.

Czasami można sobie obejrzeć horror, tzn oglądam je tak 2 razy na rok z pokemonami po piwie, bo na trzeźwo nie da, potem się boję iść do łazienki :D
Kończy mi się umowa z orange, może czas wymienić telefon? Mam od 3 lat umowę w Zetafonie, telefon się popsuł w jej trakcie, zdążyłam go naprawić na gwarancji na szczęście, ale np. Iwonie zepsuł się (taki sam) po upływie terminu. Nie dzwonię dużo, odkąd mam komórkę (z 10 lat) zawsze miałam na kartę pre-paid i jestem zadowolona. Tylko wiadomo, w takiej ofercie nie ma telefonów, a jak są to umowa na 3 lata i samsung badziew. Więc nie bardzo wiem co teraz zrobić, czy brać abonament jakiś mały czy bez zmian i sama kupić aparat, np. HTC za 660zł. Aha, bo oczywiście rodzice nie będą mi za to płacić:P mogłabym płacić 30 czy 40zł miesięcznie, ale zazwyczaj mam wydatki na telefon na poziomie 50 zł na 3 miesiące... Jejku jejku co zrobić?

2 komentarze:

  1. A książkę czytałaś? Ja tak i uważam, że bardzo dobra! Film też bym chętnie obejrzała, ale teraz to muszę iść na "Ściganą", bo tam Ewan McGregor <3
    I ja tam bym się nie czepiała, że bohaterzy niedzisiejsi. Pff!
    A w ogóle to tatuaże, tunele i kolczyki w twarzy są cud miód! Tzn te kolczyki to z umiarem (jeden, czy dwa góra), no i tunele też rozsądnej wielkości. Ale generalnie jestem na tak! A tatuaż to sama bym chciała.. ah ah.. Ale dopiero jak się wyprowadzę z domu, bo tata by się na mnie obraził do końca świata :]

    A te ubrania co pokazałaś, to nie wszystkie łachowate. Ale jak łachowate to brzydkie.

    Przepisz się do Playa! A poza tym to nie wiem co, ale kupować telefon za 660zł wydaje mi się gorszym spożytkowaniem pieniędzy niż zrobienie sobie za nie tatuaży :D

    W ogóle to tak się ostatnio chwaliłam, że ja nic nie płacę za kartę w mBanku, a tu bach! 2zł zabrali! :/

    OdpowiedzUsuń
  2. a teraz jesteś zadowolona, bo masz co chciałaś? :)
    I.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...