środa, 22 lipca 2009

Осколок льда

Skreślam powoli dni na kalendarzu, ale ciągle zostało ich więcej niż ubyło. Czekanie to coś, do czego kobiety przywykły od wieków - mężczyzna działa, kobieta czeka. Dni, miesiące, lata...

Może się tylko śni
inna część świata,

Trudno obudzić w sercu to, co tyle lat drzemało uśpione. Trudno mi jest zaufać, zatracić się, zapomnieć. Kiedy patrzę w ciepłe zielone oczy- wtedy wierzę. Ale sama ze sobą zaczynam wątpić, buduję dookoła siebie ochronny mur, za który ciężko jest wejść. Wszystko przez to, że tak dużo wyjeżdza w lipcu- nie było go 6 dni, wrócił na 5, i znów wyjechał na 11 :( nudzę się, jestem sama, źle mi z tym, nachodzą do głowy głupie myśli.

Miało być tak pieknie, nowe studia...a nie wiadomo co z tego będzie, lista się nic nie przesuwa, niby ja nadal jestem na rezerwowej, koleżanka zapewnie że spokojnie zrezygnuje tyle osób żebym ja sie dostała, ale to dla mnie jest coraz mniej oczywiste. Dobrze że to tylko drugi kierunek..tylko? w sumie mogę poprawić maturę, spróbować za rok, i wtedy jak się nie dostanę będzie dramat. Trzeba było szybciej sie decydować, ale gdybym przecież mogła, to bym to zrobiła!

Czuję się głupia. Boję się, że wyjdę przed Cyrylem na nierozgarnietą i mało życiową. On oczywiście zaprzecza, jestem inteligentna i mądra, śliczna i świetna...ale za to nie ugotuje się obiadu. Chcę w życiu czegos więcej, powoli chcę wejść na kolejny stopień. Tak, jeżeli nic się nie zmieni przez nie wiem, pół roku, rok, to chciałabym z nim/innym nim zamieszkać. On teraz nie patrzy na to z tej strony, ale miło jest mieć zaradną, życiową partnerkę. On taki jest, a ja nie chcę być kulą u nogi.

И не знает боли в груди осколок льда...

2 komentarze:

  1. krok 1. zracjonalizuj problem, możesz go sobie narysować
    krok 2. zracjonalizuj rozwiązanie i je narysuj
    krok 3. narysuj droge od jednego do drugiego

    krok za miłością idzie tesknota i to tak samo normalne jak przykre, ale w dojrzałym związku dojrzali partnerzy mają tez swoje życie i mają czym się zająć, gdy tej drugiej osoby nie ma. A po wielu latach nawet się cieszą, jak mają chwilę spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za pół roku albo rok chciałabyś już się wyprowadzić z domu? Musiałabyś iść do pracy, a tu drugi kierunek studiów się szykuje! Szalona!
    Chociaż z drugiej strony, za rok to Ty skończysz już jeden kierunek.. to już nie wydaje się takie szalone.
    Szalone jest serce. Haha! Serce Szaruka :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...